Bildbomb från dagen!

2010-10-10 - 18:30:49



Trots alla löv som faktiskt ska krattas upp oxå så önskar jag att jag hade sånna här träd hemma på gården! ÄLSKAR när dessa STORA löv faller ner på backen och skapar ett gult täcke på gräset!

    

Å Elias tyckte oxå om de =)



Vagnen fylldes på nolltid av alla löv som blåste omkring :) 
Så trots en dålig start på dagen så vart de ganska br endå tillslut!

              

Imorgon får vi besök och utflykt i skogen står på schemat!
Allt för att aktivera dom äldre vildarna...

Kommentarer
Postat av: sara

ser mysigt ut! :)



tack!

2010-10-10 @ 19:32:44
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin