Vinterskor

2010-11-11 - 15:51:04

Vart en vända till Borlänge i går! Eftersom snön tyckte att det var dax att ramla ner och jag inte ägnat en tanke åt vinterskor så stog vi där utan.

Jag har ju skor som är fodrade och varma att gå i om jag ska nånstans men har inte haft något att pulsa omkring i snön med tidigare år och den här vintern ska jag INTE frysa eller bli blöt om fossingarna.

Så de fick bli sånna här åt mig...





Kanske inte dom snyggaste, men guuuuud så sköna och varma!

Frågade i butiken efter dom varmaste och bästa barnskorna dom hade oxå! Elias klagade förra året efter en längre stund att han vart kall om fötterna å de ska han inte behöva göra!





Nu ska vi INTE frysa om fötterna iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin