Knappast vaken!

2010-11-13 - 08:04:22


Minsta gullungen väckte mig kl 04 idag (fast ja tyckte nog inte att han var så gullig just då iaf), efter lite bökande så somnade han väl om, men de gjorde defenitivt inte jag.

Vände och vred på mig ett tag, började fundera på allt möjligt och då var de ju kört! Även om funderingarna handlar om vad vi ska äta till lunch dagen efter så går de inte att somna av. Strax efter 05 började magen knorra oxå, suck!

Ahja, efter en stund lyckades ja somna om iaf men det dröjer inte länge innan äldsta skrutten kommer ner och tycker att det är dax att gå upp! Jaja, vi gör väl de då...

Är dock defenitivt inte vaken för de, vilket visade sig när de var dax för frukost...

Gröten till mig försökte jag göra av Kevin´s ersättning, när jag sen ska mäta upp vattnet så häller jag nästan i det bland havregrynen i förpackningen & Elias höll på att få flaskan istället för macka.

Tror jag skulle behöva sova en stund till idag annars vette tusan hur virrig jag kommer vara till kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin