Hmm...

2010-11-07 - 08:22:29
Ibland kan minsta lilla bara bli för mycket! Ett gäng med småsaker under en lång tid kan göra att man lessnar ur totalt tillslut och orken finns liksom inte kvar.

Väcktes i morse av lillklimpen kl 6, knuffade på min sambo som fick ta sig upp eftersom han igår lovade att han skulle ta barnen nu på morgonen (skulle kunna tro att han ångrade sig samma stund han sa dom orden, men sagt är sagt). Elias hade sovit med blöja i natt eftersom han väggrade kissa igår kväll innan vi la oss och jag vet hur de kan sluta då. Är så fruktansvärt trött på att tvätta täcken och kuddar, men nu när vi tar upp honom innan vi lägger oss och när Kevin vaknar på morgonen, så går det mycket bättre (om han behagar att kissa då dvs =)

Idag då?! Gympa med barnen står på schemat, eller ja med Elias iaf! Kevin ligger bäst på min arm och tittar medans jag & Elias får röra lite på oss.

Dagens stora förhoppning är dock att jag ska få upp mina hyllor på väggen i garderoben, men detta kräver dock att älsklingen har nån ork över efter dagens arbete.

Håller tummarna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin