Sommarskor!

2010-05-21 - 13:42:50

När värmen och sommaren börjar smyga sig på finns de väl inget bättre än att köpa på sig nya sommarskor! Gravid och växande som man är så är kläder mindre skoj att lägga pengar på så jag försöker muntra upp mig med skoshopping istället =)

Nackdelen med alla underbara skor man ser är väl den ENORMA klack som sitter på! Eler ja enorm behöver den heller inte vara, platta, breda och bekväma skor är de som gäller för min del i år. Tyvärr är de då inte de lättaste att hitta nånting snyggt i djungeln av sommarskor. 

Köpte iaf två par nya skor till mig i Sthlm! Ett par fick följa med hem TROTS klacken =) KANSKE går de att använda nu, annars får dom vänta till nästa sommar.

    

Sen blev de skoshopping åt Elias istället =)
Tack för en välbehövlig dag med shopping, godsaker & bästa sällskapet Cissi... & för bärhjälpen förstås ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin