Charmören

2010-05-13 - 18:31:01
Trots, ilska, glädje & bus...

Tror dom senaste dagarna har haft det mesta! Elias har varit värre än någonsin och trotsar precis ALLT jag säger. Vägrar äta, bråkar om småsaker och när han väl får något han vill så ändrar han sig på en gång och vill INTE nå mer, vill INTE gå UT, vill INTE gå IN...

Ja blir GALEN!

Fredde har spenderat sin tid i garaget för att få klart vilket resulterar i att jag varit ensam helt i kampen med Elias dom senaste två veckorna. Graviditetshormoner, förkylning och otympligheten gör ju inte det hela lättare heller.

Men även om trotsen tagit över EN ANING så är de ändå min lilla gullunge! Ett leende, en kram eller så smyger han upp i famnen på mig och säger - Mamma, Ja ääälskar dig! Han vet precis hur han ska göra för att jag ska smälta =)   

  

Men usch då va ja saknar honom när han är borta från mig en stund!


Kommentarer
Postat av: Lina

Känner igen det där. =/ Gnäll och skrik om allt vissa dagar. Och sen slåss hon ibland också och drar av mig hårtussar. Så himla svårt hur man ska få henne att förstå att det absolut inte är okej.

2010-05-13 @ 20:54:35
URL: http://ladylinas.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vääärldens charmigaste Elias!

2010-05-13 @ 21:16:07
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, du har en riktig gullunge =)

2010-05-14 @ 09:41:30
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin