Vilken skillnad...

2010-03-14 - 12:52:34

Solen skiner och vilken skillnad det blir på humöret när det är ljust och varmt ute istället för mörkt och isigt. Jag och Elias packade hans väska med varm choklad, och lite annat smaskigt innan vi tog varsin spark och drog iväg!

Tyvärr kom vi ju inte å långt eftersom asfalten var framme på vägen ner mot sjön, så det var bara att vända och åka hem igen.

Men vi satt oss på altanen i solen och fikade där istället =)

 

Varm choklad måste man ha =)



Helt underbart att sitta där bara värmen kommer åt och inga bylsiga ytterkläder är nödvändiga...  



Även katterna var förstås med oss och fikade idag =) Fast dom är alltid med där Elias är, går vi nån annanstans än på gården så följer dom med då oxå... 

En aning beskyddande kanske =)  




Missy var oxå med och njööt av solen idag...

Kommentarer
Postat av: Hanna

de såg verkligen superhärligt ut! Hoppas verkligen att de håller i sig o de blir lite varmare ute också, blåser ju fortfarande svinkallt. kram

2010-03-15 @ 13:00:17
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin