Snön

2010-03-03 - 20:04:24


Vissa tak är redan skottade och vissa är de dax att skotta igen, SUCK! Men jag vill verkligen inte att nåt ska rasa pga denna snö som fortsätter vräka ner på dagarna.



Till helgen ska vi försöka få bort snön på taken, eller Fredde ska iaf! Önskar att jag kunde hjälpa honom men jag får nog hålla mig på backen. Även om det är fint med snön så börjar det bli löjligt mycket nu, när det väl börjar töa kommer det ju forsa vatten efter all snö som ligger överallt, blir de inte översvämningar blir jag förvånad!

PAPPA har verkligen varit en enorm hjälp den här vintern, som har ställt upp och skottar gården och hela vägen upp till oss...  Du är VÄRLDENS BÄSTA !!



Ringde iaf BM idag och det verkar inte som om nån vet vad det är för smärta jag har när jag får mina "kramper" i magen. Fick rådet att avvakta eftersom jag inte har några blödningar..

Känner av en mindre värk i magen fortfarande om jag rör mig alldeles för mycket, men så var de förra gången oxå några dagar efter själva "kramperna". Vad ska man göra?? Antar att det bara är att avvakta...



Kommentarer
Postat av: ...

hoppas du får någon klarhet i det där snart och lycka till!

2010-03-04 @ 09:17:44
URL: http://skavilyckas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Känner igen det där, hade samma problem när jag var gravid, kom i mitten av vecka 17. Hur långt gånget är du? Kunde knappt gå en promenad, tillslut fick jag röra mig så lite som möjligt, många vändor till förlossningen, skönt att se att barnet mår bra. Så är du orolig så tycker jag du ska ringa dit så dom får kolla. Man blir mycket lugnare när man ser att allt är bra med den lilla. Lycka till nu!

2010-03-04 @ 09:20:02
Postat av: Anonym

Ja nu har det väl nått gränsen med snön kan jag tycka..

Jobbigt med kramperna. Vad kan det vara tro? Inte lätt när man inte kan få några som helst besked om det..=/

2010-03-04 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin