Nersliten till MAX idag!

2010-03-23 - 18:21:38


En timme efter att ja kom till jobbet idag kom smärtan i bäckenet smygandes och mot slutet av dagen så brännde de ordentligt och ena benet var i princip bortdomnat. Ringde mödra och bad om att få ett bälte, men tydligen så hade ingen tid med mig så jag får vänta tills på måndag. Som tur va räddade
Sandra mig så jag får låna ett av henne i morgon!

Nu sitter ja nersjunken i soffan, mina ben värker precis som den hemska växtvärken jag hade som barn. Det blir absolut ingenting gjort idag, då varje steg jag tar är en PINA!

Nä, man skulle kanske bädda ner sig ordentligt i soffan med trollungen och kolla på tv resten av kvällen. Älsklingen är på hockey i Leksand och kommer hem sent, vilket innebär att Elias kommer sova hos Mamsen inatt =)

I morgon är det dax för ultraljud i Falun...

Kommentarer
Postat av: emelie

GUD så spännande med Ultraljudet =)

Ska ni kolla kön??



Vilken tur att du fick låna bälte av sandra, så du slipper vänta ända tills på måndag..



Kram

2010-03-23 @ 19:26:33
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skicka ett sms till mig imorrn och påminn =)

2010-03-23 @ 20:34:18
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin