Vagnarna

2010-03-22 - 20:14:37

Aj, va det känns i kroppen idag!

Efter halva dagen kände jag hur det började göra riktigt ont, varje steg ja tog kändes de som om jag bara ville krypa ihop i fosterställning och hålla hårt runt mina ben.

Håller tummarna att det känns bättre i morgon...

En fundering jag haft idag är om jag ska göra mig av med nån av vagnarna jag har uppradade här hemma! Jag har ju min duo vagn som jag självklart ska ha kvar nu när det väntas bebis här hemma =)



Den har jag varit supernöjd med så länge Elias var bebis, så den får hänga med även denna gång. Vi köpte en ny sittvagn till Elias när han var nånstans mellan 1-1,5 år för att jag var mycket ute på annat och vagnen skulle i och ur bilen ett par gånger om dagen. Den kändes då lite otymlig och jag ville ha en smidigare vagn. 

Det blev en Emmaljunga scooter...



När vi skulle utomlands så köpte vi en mindre, smidigare vagn som bara går att fälla ihop och ta under armen i princip. Hur smidig som helst men fungerar ju bara på sommaren!

Det lutar väl åt att scooter vagnen ska bort, duovagnen har ju sittdel och jag tvivlar på att jag kommer vara ute och åka runt lika mycket med vagn och TVÅ barn som jag var när det bara var jag och Elias.

Har inte plats för en massa vagnar här hemma ju...

 

 




Kommentarer
Postat av: Lina

Svårt..

Men vi har alltid klarat oss med duovagnen (som hon har än idag) och en paraplyvagn på sommaren. Fast regelrätta sittvagnar är ju också ganska smidiga. Fast eftersom ni har paraplyvagnen så klarar ni er säkert utan sittvagnen. =)

2010-03-22 @ 21:21:36
URL: http://ladylinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin