Lite shopping lättar upp =)

2010-03-21 - 10:01:21

Det är inte lätt att gå bland affärer och INTE köpa med nånting hem =) Åkte till Borlänge för att titta på en bilstol åt Elias och en ordentlig hjälm åt honom som han kan ha när vi åker fyrhjuling, men det blir oftast lite mer än man räknat med ;)

Värmen och vårkänslan gör ju att man blir sugen på nya skor åt Elias! Även om det är stövlar som gäller när han är ute och leker så kan det behövas nå lättare oxå.



Lika som pappa såklart...



Just nu är det BARA blixten Mcqueen som gäller så när vi fick syn på skorna var det ingen tvekan =) En jacka, lite kläder och sånt fick oxå följa med hem...

Nä om man skulle göra sig klar för dagen då! För trots snövädret så ska jag ta mig in till salongen idag, då Karin ska experimentera och leka lite med mitt hår =) Spännande...





Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka fina dojjor!!

2010-03-26 @ 18:11:03
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin