GNÄLL

2010-06-29 - 08:31:23

Sönderskuren tumme, en ENORM fläskläpp & en mage som inte tillåter mig att böja mig ett dugg längre! Nää, gårdagen var inte den bästa och det ser ut som det fortsätter idag...

Fläskläppen som jag vaknade med i går är en aning större idag. I höstas åkte ja på samma sak, troligtvis är de nån typ av förkylningsblåsa som sätter sig just där, TREVLIGT...!

Som om inte de va nog så skar jag sönder tummen oxå...

Vart lite för ivrig igår när ja skulle hacka löken och slog kniven rakt över tummen som tog av en hel del. Skulle iaf inte gå att sy eftersom jag hackat rakt över nageln, men med lite tejp & plåster hoppas jag att de kan läka ihop snart endå. Där stod ja i köket och gnällde som ett litet barn medans pappa plåstrade om mig ;)

Försöker leta efter positiva tankar..... SEMESTER! Hoppas för allt i världen att inget kommer emellan så att de slutar med att vi inte kan åka på de heller.  

Men de är klart att de ska krångla!  Vaknade av att Elias hade världens hostattack i morse och verkar fortfarande ha nåt litet som retar i halsen. Han är dock inte snorig eller har någon feber, fortfarande sitt vanliga pigga jag så jag hoppas att lite hostmedecin kan hjälpa och att vi kan åka endå. Han har ju sett fram emot de här lika mycket som jag.

Många små kan oxå bli lite mycket...


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

tack så mycket, ja de är verkligen lyx att få bli ompysslad en stund. Usch va jobbigt du har de nu då! De gör ju så j*vla ont o skära sig, aj aj!! Men nu är de ju inte så jättelång tid innan ni får mysa bebis, då är de värt all väntan. Du ser iaf mycket större ut denna gången än med Elias i magen. Har du nån känsla av va de är i magen?

2010-06-29 @ 09:05:18
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin