Trötter

2010-07-25 - 14:41:21


Nu har vi äntligen kunnat börja använda vattnet igen som vi varit utan i ca 1 vecka. Problemet kvarstår fortfarande att någonting inte är riktigt rätt men VAD som är fel vet vi inte än. Förhoppningsvis så är det något lindrigare som inte kräver enormt med jobb och en tom plånbok!

Annars har vi en riktig trökdag idag! Det regnar ute och jag är nog den enda som är lite villig att ta tag i nåt här hemma. Min andra hälft ligger helst på sofffan och våran lilla trollunge placerar sig som alltid vid sin pappa.
Själv kommer ja inte så mycket längre utan hjälpen av min sambo.

Nä usch idag hade jag inget av värde att tillföra här...



Slänger in en bild på mitt nyaste inköp sen ska ja nog försöka dra upp trötter ur sängen för nu börjar jag bli HUNGRIG!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Riktigt snygg!

2010-07-25 @ 21:44:29
URL: http://www.ida-thisisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin