Pappa betalar

2010-07-11 - 17:28:44


Nya t-shirtar kan Elias alltid räkna med när hans pappa varit på festival/konsert och den här gången var inget undantag!
 


T-shirten där de står "Pappa Betalar" är speciellt passande efter hur våran lilla trollunge har börjat lära sig vem han ska gå till när han vill ha något speciellt!

Ett ex är...

Elias viskar något lite försiktigt till sin pappa och sneglar på mig.

Jag - Vad är det Elias??

Elias - Jag vill ha godis!

Jag - Men vi har inget godis hemma så du får vänta tills på lördag innan vi köper något nytt.

Elias - Men, PAPPA KAN KÖPA ÅT MIG! (Så småler han lite åt mig)


SUCK! Ja att få pappa och köpa något är inte svårt för lilleman här hemma. Han har honom lindad runt lillfingret och är mycket medveten om detta oxå!

Våran bortskämda lille pojk kan nog behöva ett syskon att dela saker med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin