Bye bye baby...

2010-07-08 - 07:19:34

Spenderar några timmar på morgonen i soffan med BÅDA mina hjärtan! Snart är det nämligen dax att sätta sig i bilen och skjutsa in min sambo till stan då han ska iväg på Getaway rock festival i Gävle över helgen. Jag är så avundsjuk man bara kan bli, men orkar man knappt gå i trappor ska man nog inte vara ute på festival heller ;)

Nä, jag ska vara hemma och mysa med min Elias i tre dagar istället och de kommer bli superbra! Idag ska det inhandlas en ny flytväst så vi hoppas på fint väder dom närmaste dagarna. En båttur med morfar står på schemat och att spendera en varm sommardag på sjön är ju bland de bästa som finns!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin