Köpa en bebis

2010-01-31 - 18:56:45
Elias och hans pappa ligger i sängen och pratar..

Elias -Pappa, Min mamma har en bebis i magen!

Fredde -Ja, de har hon

Elias -Ska vi köpa en bebis som DU kan ha i magen oxå?? JAAA, de gör vi =)





Äntligen kom vi iväg in till affären idag! Igår låg ja på soffan hela dagen och mådde illa. Fredde var tvungen att åka iväg och Elias satt snällt på golvet och lekte med sina leksaker, men usch va ja tyckte synd om honom endå.

Ringde pappa som kom och hämtade honom på eftermiddagen sen fick han sova där på natten..

Ja blir bara så ledsen och trött när jag ska behöva må såhär! Även om det inte är varje dag så är de alldeles för ofta och de känns som jag sviker Elias när ja inte kan gå ut eller hitta på nåt skoj med honom. Ja får ligga där på golvet brevid honom och köra lite med en bil så han slipper vara helt ensam och leka iaf.

Han leker som vanligt och verkar inte bry sig att jag är liggandes men det känns iaf som ja sviker honom. Klart att han skulle ha roligare om jag kunde vara mer aktiv så vi kunde göra saker!

Ibland kommer han och klappar mig på huvudet -Mår du fortfarande dåligt Mamma??

Man kan ju hoppas att det faktiskt ger sig snart så man kan bli mer människa igen..


Kommentarer
Postat av: Tessa

Nr usch, känn inte så.. Tror inte alls att Han heller tänker så.. Även han kommer ju få de bästa som finns efter detta, och även fast de känns drygt nu så är de sån kort tid det handlar om egentligen...

Kämpa på å känn dej inte alls som att du sviker han för de gör du inte!!!!!!!!!



Kramar!!!!

2010-01-31 @ 21:56:25
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Hanna

usch vet precis hur de är när man bara ligger i soffan o får dåligt samvete när man mår dåligt.hoppas de ger sig snart! vilken vecka är du i nu då?

2010-02-01 @ 09:07:37
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack för din fina kommentar! Usch förstår precis hur du känner, mår själv jättedåligt varje dag..orkar ingenting! Illamåendet är nog det värsta! Hoppas det försvinner snart! Hur gammal är pojken?

Ha de bra

2010-02-01 @ 21:32:25
URL: http://ettoettblirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin