The Hills

2010-01-30 - 07:27:26

Vaknade av ett sms kl 04 i morse (tack för de) och efter de var de OMÖJLIGT att somna om igen!

Illamåendet smyger sig på, ja måste upp och kissa, hungrig?? ja varför inte... De var bara att ta sig upp för att få slut på lidandet, nu börjar ja bli riktigt trött igen!

Inte mycket står på listan över vad som händer i helgen men jag vet iaf att ja MÅSTE försöka ta tag i tvätt, städning och inhandling av mat! Allt sånt där roligt som jag faktiskt får äran att göra på helgerna. Kanske börja dra lite i tapeten oxå, vem vet ;)

Appropå absolut ingenting så har jag legat framför datorn och plöjt igenom massor av avsnitt av the hills! Seriöst beroendeframkallande efter ett tag. Kommer ihåg när det började sändas, då var min tanke allt annat än god och intresset var lika med noll.



Men även dessa serier kan faktiskt skapa ett beroende, kolla bara på våra bästa år! De måste vara en bland dom sämsta serierna i världshistorien men har man börjat kolla så sitter man där efter ett tag och bara måste se vad som händer sen, (även om de tar ett halvår för EN dag att gå i den serien).

Ungefär som en dålig låt man hört på radio som fastnar i huvudet...

Iaf så väntar ja nu på nästa säsong av The hills och antar att jag kommer sitta bänkad då mä =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin