SUCK & STÖN

2010-01-20 - 18:17:26

Inte nog med att man ska må illa dagligen men så har man gått å dragit på sig en förkylning utan dess like! Släpade mig upp till jobbet i morse, men efter halva dagen gav jag upp. Snorade och snöt mig KONSTANT, nyser hela tiden och känner mig totalt slut, helt överkörd! 

Nu ligger jag på soffan och har redan byggt upp ett BERG av papper! Tur att jag köpte upp mig ett lager med toapapper idag då ;) 

På med mjukisdressen & få upp håret i en tofs på huvudet! Ladda med täcke, varm choklad, frukt, MASSVIS med papper och idominsalva för torra söndersnuta näsor! 

    

Till kvällen dukas det upp i vardagsrummet med färskt bröd av olika sorter, olika sorters pålägg, tomat, gurka, youghurt m.m.... & varm choklad förstås =)

Vart så sugen bara för att vi hade sån frukost på jobbet idag =)

Det är ju inte direkt ofta VI dukar upp med så mycket olika sorter av ALLT här hemma när det är frukost eller kvällsmacka. Oftast gör man iordning det man ska ha på bänken brevid kylskåpet och det blir oftast nåt enkelt som en vanlig ostmacka eller så.

Men ikväll åker det mesta ut ur kylskåpet och fram på bordet =)



Nä, om man skulle försöka driva ut förkylningsdemonerna kanske...
 

Kommentarer
Postat av: Tessa

Visst e de gott. Så brukar vi göra på helgerna.. =0)



Hoppas du blir av m förkylningen sart, inge kul!!

2010-01-21 @ 09:31:25
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin