Provsvaren..

2010-01-19 - 20:07:54

Glukosprovet gick ju riktigt bra idag =)

Har hört en hel del negativt om de där och var verkligen bered på att få hälla i mig en riktig sörja. Spydde precis hela morgonen så ja såg ut som ett lik när ja kom fram till lasarettet, sen var de dax för drinken =) De första glaset gick ju ganska lätt, "de här blir inga problem" tänkte ja..

När andra glaset skulle i så förstod ja var alla hade menat med att de var så fruktansvärt sött och sliskigt. De blir verkligen för mycket men ja fick i mig de oxå sen var de bara att vänta.

Cissi hjälpte massor och gjorde de hela mycket lättare, tiden gick förbi rätt snabbt när vi satt igång med långa diskussoner om både de ena och de andra ;)

Proverna var iaf TOPPEN =) Så inga mer sånna där besök för min del...


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad skönt! Uh jag får grymma flashbacks när du sriver om illamående. Usch hur det var, kändes som att man var bakis i 16 veckor. Så jädra skönt när det vände.

2010-01-19 @ 22:05:54
URL: http://ladylinas.blogg.se/
Postat av: Hanna

gud va skönt att allt såg bra ut då. :-)

2010-01-20 @ 08:19:45
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Zofie

Å vad skönt!

Stackare måste vara jobbigt med sånt illamående, hoppas det försvinner snart.

2010-01-20 @ 08:27:31
URL: http://familjenochja.blogspot.com
Postat av: Emma&Arvid

Skönt att det gick bra :-).. Jag hade turen att slippa smaka på den där mumsiga blandningen! Hoppas allt är bra annars :-)

2010-01-20 @ 14:16:32
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, håller tummarna för det, för det är nog ingen barnlek när man har ett till barn att ta hand om. Första gången kunde man ju ligga på soffan hela dagen och slöa och försöka äta någon när det gick. Nu måste man ju få i sig nåt för att orka.

2010-01-20 @ 15:29:50
Postat av: mäjlin

Va skönt att det gick bra :) Hoppas illamåendet släpper snart så du får njuta ordentligt av graviditeten :) KRAM

2010-01-20 @ 15:43:50
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Lina

Säg inte det ;) Nejdå jag känner också att två skulle räcka bra. Jag är så nojig att jag skulle vara tacksam om det gick vägen två gånger. Skulle vara hemskt och se sitt barn lida i nån sjukdom..

Fast sånt ska jag inte prata nu =)

2010-01-20 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin