Lite besviken på den filmen..

2010-01-24 - 18:53:15

Har ju legat på soffan ett antal dagar nu, totalt genomförkyld och slutkörd på all energi som finns. Men idag känns de nästan som  jag är tillbaka på normal nivå igen =) 

Igår kväll tog jag mig in iduschen, på med nåt annat än myskläder och vi åkte in till stan för att se filmen SNABBA CASH! Visst var filmen bra men mina förväntningar var mycket högre så lite besviken kände ja mig när ja gick därifrån. Tror nog boken är extremt mycket bättre, så jag får väl ta tag i de och läsa dom då =)

Sitter här i soffan, nyss hemkomna från Västerås... 

  

Tog med min grabbarna och visst är kul ibland men nästa gång tror ja att jag åker själv. Ingen av dom är speciellt förtjust att vara stilla på samma ställe alldeles för länge så om jag ville titta på nåt lite extra så försvann dom på en gång. Att försöka fråga min sambo om smakråd när de gäller nånting är helt lönlöst! De enda man får till svar är,

- Jag vet inte, bestäm du!

- De där vet du bäst

- De spelar ingen roll, bestäm du


Hur kul är de då?? Jag vet att jag gör precis som ja vill men jag kanske bara vill höra ibland vad nån annan tycker.

Nu är han iaf iväg och tatuerar sig medans jag och Elias får ha myskväll här i soffan, lilleman somnade nämligen i bilen och sov hela vägen så han är ju typ nyvaken!




Kommentarer
Postat av: Emelie

JAg var inte heller impad på filmen!

Christian har ju läst boken och han säger att den är bättre..



Skönt att du äntligen känner dig lite piggare =)

Kul att hitta på nått tillsammans..

Känner igen de där med smakråd!

Christian är likadan! Inte ett dugg intresserad..

haha, karlar..



Kram

2010-01-24 @ 19:52:51
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin