Hungrig =)

2010-01-28 - 16:59:35

Ikväll bjuds de på fläskfile hemma hos Mami =) Fredde är ute på annat och Elias ska ändå vara i stan med Mamma i morgon, så vi sover där inatt! Ska bli skönt att få maten serverad och slappa på soffan ikväll, utan en massa måsten. DEN lyxen är man inte van vid alltför ofta vill ja lova!

Fast ja kommer sakna min älskling förstås..

I morgon är det äntligen den efterlängtade fredagen! Behöver verkligen en ledig dag för att hinna med och röja undan och göra klart Elias rum nu, och för att inte tala om alla andra sysslor som MÅSTE göras innan det är dax för en ny måndag igen.

Nä, usch va tråkig ja känner mig nu, vill bara komma i mysdressen snart..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin