Förkylningsdemoner

2010-01-21 - 12:45:16

Fredde kom visst inte iväg han heller till jobbet idag! Ligger på soffan och sover just nu, precis som det ska va när de förvuxna pojkarna är sjuka! Så nu liknar mina förkylningsdemoner och graviditetsillamående ingenting, jämfört med denna hemska förkylning som tagit över min sambo´s kropp.

Själv känner jag mig mer död än levande just nu, men NÅN måste ju göra mat så vi överlever dagen och den NÅN är förstås jag.

Börjar allvarligt fundera på att packa en väska och flytta hem till mitt gammla flickrum tills de känns lite bättre istället. Tänk va bra man hade de när man bodde hemma! Fanns alltid mat i kylskåpet och nån som pysslade om en när man var dålig (Ja, inte bakis förstås, då rådde de total mobbing istället =)

Nej, bara att rycka upp sig för maten tillagar inte sig själv och jag MÅSTE verkligen rensa bort mitt pappersberg... så behöver ja mera idominsalva =(  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin