Fläskläpp

2010-01-17 - 10:49:08


Vaknade igår morse med världens fläskläpp! Svullnaden gick ner över dagen för att sedan vara ännu värre i morse när ja vaknade.

Ringde sjukvårdsupplysningen och det verkar som det är nån typ av virus som jag reagerat på, men det fanns hur mycket som helst så om svullnaden är tillbaka i morgon bitti blir de ett besök på vårdcentralen för att få veta mer. Det var inget jag skulle gå med för många dagar iaf så nånting ska man väl kunna göra åt de för ja kan säga att de ser ut som ja fått mig en rejäl smäll.

Elias snorar och hostar här hemma oxå, men ingen feber har visat sig än!

Nää, Om man skulle passa på att städa och tvätta lite för första gången på länge. Fredde har fått ta hand om de mesta här hemma faktiskt när ja legat i soffan och kämpat med illamående och yrsel. Just nu känns de lite bättre så de är väl lika bra att passa på medans krafterna finns.

Om detta illamående kunna gå över snart..


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag önskar mitt illamående oxå försvann snart, man blir så trött och slut på det usch Kram

2010-01-18 @ 09:15:00
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin