Vattendjuret, Elias!

2010-02-13 - 18:39:37

Ja han är då defenitivt ite rädd för vatten, den här lilleman! Helt vild har han varit precis hela dan idag, hoppar och kastar sig precis hur som helst.

Går defenitivt inte att släppa med blicken i 2 sekunder..



Men han har haft hur kul som helst och att försöka få honom att sitta still när de var dax att äta var inte de lättaste, så de blev inte mycket mer än några tuggor och sen tillbaka i vattnet igen =)

     

Positivt överraskad att det faktiskt fanns så pass mycket för dom minsta som de gjorde!

  

Några timmar på eftermiddagen spenderades på Mariebergs Galleria för en hel del SHOPPING & god mat =) Nu är vi tillbaka på hotellet igen, utslagna efter en lång dag & snart vankas mat från Pizza Hut! 

 

Kommentarer
Postat av: emelie

va hitta ni för skoj på shoppingrundan då??

Nått till bebisen :)

Kram

2010-02-13 @ 20:01:22
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin