Liten och trött

2010-02-23 - 07:55:49

Natten har gått bra, lilleman har fått sova hela natten. Igår kväll vart han bara mer och mer hängig tills han tillslut somnade i mitt knä..



(Kommer en bild på håret när det lugnat sig här hemma! ORKA göra nåt med håret nu... Det är defenitivt inte jämnlångt som det ser ut på bilden)

Nu är vi ganska nyvakna så än så länge vet jag inte hur dagen kommer att se ut, men vi bunkrar upp med alla nödvändigheter, håller oss i soffan & kollar på film idag!

Funderar dock över hur jag ska få hem lite flytande föda åt den här sjuklingen..


Kommentarer
Postat av: Hanna

usch o fy, så jobbigt när dom e sjuka ju, hoppas han är bättre idag..

2010-02-23 @ 13:15:39
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Enda fördelen med att dom är sjuka är ju just det där att dom kan somna i ens famn, är ju såå mysigt :) Hoppas Elias blir frisk snart! Ge honom Krya på sig kramar från oss :)

2010-02-23 @ 16:08:31
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin