Hormoner!!

2010-02-23 - 16:36:53

Känns som mina hormoner tar över mig idag! Tankar om alla möjliga sjuka saker som gör mig ledsen, arg & gråter för minsta lilla.

Skulle bara vilja krypa upp i famnen på min älskling, med lilleman brevid oss och glömma världen utanför ett tag.

Det känns som en evighet kvar tills vi får hålla vår bebis, och det är en lång väg med hormoner, illamående, värk m.m.. Missförstå mig inte nu.. Visst är det mycket härliga och mysiga känslor oxå men kan dom inte visa sig snart då??? Den här gången känner jag verkligen av att hormonerna i kroppen förändrar mig och med illamående som spökat vill jag bara att det ska vara över och hålla min bebis i famnen istället! 


Kommentarer
Postat av: Marina

Hej! Nu mår jag helt bra, det känns skönt att orka göra nåt om dagarna, energin är väl inte helt på topp hela tiden men när den kommer får man lite gjort iallafall. Illamåendet går nog snart helt över :) Kram

2010-02-24 @ 07:46:32
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag vet hur det är vännen! Det bliiir bättre, även om det inte känns så just nu... Innan ni vet ordet av så ligger ni på BB med er lilla vackra i famnen =)

Puss på er

2010-02-24 @ 09:13:03
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin