Dax för nåt nytt!

2010-02-21 - 18:52:20

Eftersom vintern hägrar ute och det var alldeles för kallt för att gå ut så blev det en inomhusdag för våran del. En riktig städdag har jag haft och även om det är mindre skoj att städa så var det hur skönt som helst för idag fanns verkligen orken och absolut INGET illamående!

Elias har varit med och skruvat upp hyllor och annat fix i hans rum, lagat mat och hållit mig sällskap!



Dagens middag! Kycklinggryta och ris, Mmmmm..

Nu sitter vi båda två helt utslagna i soffan och huvudvärken är ett faktum! Klart att jag ska ha nåt skit för att jag har mått bra i övrigt den här dagen.

Plockade ur mina extensions igår iaf, så nu vart de tomt och konstigt efter det långa håret som funnits där dom senaste månaderna. Fast i morgon åker de i igen förstås ;) Ja iaf en del av det! Blir nog en helt annan frisyr den här gången, mer om de får ni väl se i morgon kväll kanske =)

Nu tänker jag bara krypa ner brevid Elias i soffan och dra täcket över mig, (som luktar sådär gott nytvättat) och invänta det hemska illamåendet som kommer som på beställning runt 20.


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så mycket! Det är verkligen ett soligt rum =)Det enda faktiskt som vi har gjort något med sen vi flyttade till huset. Fast köket är under ommålning, sakta men säkert.

2010-02-21 @ 19:35:09
URL: http://ladylinas.blogg.se/
Postat av: Marina

Vad hungrig jag blir bara jag ser maten :) hör väl till antar jag, hoppas du får må bra nu. Kram

2010-02-22 @ 08:38:47
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: Michan

hej

hittade precis hit,jätte fin sida.

Undrara om du kan bjuda på receptet på kyckling grytan jag skulle vilja prova något nytt.

mvh michaela

2010-03-02 @ 08:35:24
URL: http://michaela-michan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin