Inte riktigt som ja tänkt mig...

2010-08-30 - 18:21:12

Inte riktigt som ja tänkt mig... Tanken var ju att ja skulle vara hemma nu och mysa med mina pojkar och även här förklara för er vad som hänt i våra liv dom senaste dagarna! Men trots att jag nästan varje dag fått höra att vi kanske får komma hem, är det något som kommit emellan och det har slutat med ännu en natt här på BB! Har sån glädje över vår lilla guldklimp som vi äntligen har hos oss! Men samtidigt så är tårarna konstant där och saknaden efter Elias är ENORM! Ännu en gång har Fredde fått åka hem och vi får lov att stanna kvar för diverse olika saker...


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

hoppas verkligen att ni får komma hem i morgon!!

2010-08-30 @ 19:48:57
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin