Elias planerar!

2010-08-22 - 17:54:31


Som ja sagt tidigare har nog Elias haft en aning tråkigt med mig mot slutet av den här graviditeten när jag inte kunnat göra vad som helst!

Mina skuldkänslor finns där KONSTANT för att jag inte är som vanligt. Idag, (som alla andra dagar) ursäktade jag mig och förklarade att SNART kommer bebisen och jag kommer att kunna vara mer som vanligt igen. Att vi kommer kunna busa och leka mycket mer...

Elias verkar ha det hela planerat och svarar...

- Jag vet Mamma, när bebisen kommit ska du och jag hoppa i sängen

- Hoppa i sängen??

- Ja när du inte är så tjock på magen kan du jaga mig och vi kan hoppa i sängen! Vi ska BARA busa då, heeela tiden!

Ja gissa om jag har saknat buset med mitt lilla hjärta!


Kommentarer
Postat av: Lina

Plutten då. Kan inte va lätt när mamma inte orkar busa.

Förresten ett flicknamnsförslag: Elma



2010-08-22 @ 18:08:49
URL: http://ladylinas.blogg.se/
Postat av: Elin

hahaha jag gillar hans klyftiga svar på allt! mycket klok är han! men å andra sidan du kan juh alltid prova hoppa i sängen och se om bebis vill komma snart :)

2010-08-22 @ 19:48:09
URL: http://vilbur.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Förstår de, men jag kan inte slita mig nu, har läst halva boken redan.. Men usch vilka hemska människor de finns, stackars barn...

2010-08-24 @ 14:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin