10 dagar kvar...

2010-08-17 - 12:43:35

Dagarna är lugnare men även då kommer de över mig ibland att det faktiskt kanske inte kommer avta den här gången, de kanske drar igång men nej! Kvällarna kan det sitta i några timmar innan även de avtar...

Idag ska vi iaf försöka få en massa gjort! Fredde höll på igår till sent på natten med både de ena och de andra medans jag fick ligga lugnt i sängen med dessa förvärkar. Får sånna skuldkänslor när han jobbar och jag inte kan vara med och hjälpa till. Jag vet att han förstår och vet att jag inte kan, men vi har alltid ganska roligt endå när vi grejar här hemma och nu kan jag inte...

   

Världens bästa!

Elias är hos Farmor & farfar idag, jag städar bort slipdamm och min älskling är snart hemma och då ska jag iaf kunna vara med och tapetsera lite =) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu jäklar trycker du idag!!!!!!!!!;)

2010-08-17 @ 13:42:21
Postat av: Tessa

Va jag som skrev :D

2010-08-17 @ 13:43:06
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men man vet aldrig, för mig började svag svag mensvärk runt 16 tiden, inne vid 20.20 å han ute 22.31.. Så du hinner än idag :)

2010-08-17 @ 15:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin