Sminkbox!

2010-04-22 - 18:34:54


River i hyllor, nessesären och andra små förvaringar efter allt smink. Finns absolut ingen ordning alls, det ligger huller om buller och jag vet inte hur mycket som gått sönder eller blivit förstört på annat sätt för att det ligger nertryckt nånstans.

Jag behöver nån typ av förvaring!!

En box med olika fack där jag kan försöka få lite ordning och ha allt på samma ställe. Men var finns någon sådan???


Såg på internet att det funnits en på jula men den verkar vara som bortblåst nu =(

HJÄLP MIG!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har en sån där från Jula, som jag köpte för kanske fem år sedan. Men jag tycker mig ha sett den där för inte så länge sen.

Jättesvårt med förvaring, man vill samtidigt ha det på en lättåtkomlig plats. Jag tyckte det blev lite drygt att ta fram och öppna lådan varje gång, men i vårt badrum finns det ett skåp/garderob med nätkorgar man kan dra ut. Så lådan står öppen på ett hyllplan som jag drar ut när jag behöver nåt. =)

2010-04-22 @ 20:31:39
URL: http://ladylinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns en skitsnygg o praktisk på Make Up Store! Kostar förståss en del, men det kan det vara värt! :)

2010-04-23 @ 18:08:01
Postat av: Anonym

Finns ju på dollarstore, eller fanns iaf, skadar ju inte att kolla där!! För övrigt så är du ursnygg och det strålar om dig!!

2010-04-28 @ 10:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin