Nya valmöjligheter!

2010-04-26 - 18:57:09

Ibland måste man få skämma bort sig själv lite! Med en växande mage har lusten att köpa något nytt inte funnits alls, men idag bestämde jag mig för att det var nog dax att införskaffa sig nåt som passar min mage =)



Inte så lätt att se på bilden hur kläderna sitter men det vart en del längre tröjor och linnen som ger plats åt magen och nya leggings förstås. Det bör kunna ge lite extra valmöjligheter i garderoben!

När magen blir alldeles för stor så går jag in på Fredde´s garderob iaf ;)

Ja just ja.... Den här paletten låg i brevlådan när ja kom hem oxå =)
Hääärligt med massa nya färger!




Kommentarer
Postat av: Cissi

Åååh, vilken lyx!

2010-04-26 @ 19:57:36
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt det! Man måste får handla :) Hur ser det ut för dig och en fika då? Har du fullt upp?

2010-04-26 @ 20:04:52
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin