Den första dressen

2010-04-01 - 19:45:12

Har ett par dagar framför mig med påskfirande och barnkalas.

Påskriset är pyntat och i morgon blir det mera påskpyssel och annat som hör påsken till. Vi har påsk i morgon för på självaste påskdagen är det ju dax för nånting mycket viktigare... Lilleman fyller 3 år, så det blir kalas för familjen och massa paketöppning hela den dagen.

Ska bli skönt med lite ledigt och kunna spendera hela dagarna med mina pojkar här hemma. Ska nog plocka ner Elias gamla bebiskläder och gå igenom vad som kan användas till lilla grynet i magen.

Idag har jag iaf köpt den första dressen till bebisen =)



Helt sjukt va små kläderna är!

Nä, slänga på sig mysdressen och kura ner sig i soffan kanske...


Kommentarer
Postat av: emelie

Va mysigt med första dressen! =)

Kanon söt..

Jag har inte plockat ris än :( fy skäms!!

Ska ut imon på morgonpromenad istället och plocka =)



Elias har en rolig helg framför sig då =)

Massa paket är ju aldrig fel..

Hoppas Elias får en toppen dag..



Kramar till er

2010-04-01 @ 21:53:30
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Sandra

Är det inte härligt nu då Jenny? Nu när du kan fixa lite till bebis nr 2 =) Jättefin dress! Borde väl vara halvtid snart också? =) Glad påsk!

2010-04-02 @ 09:27:29
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Lina

Va söt =) Ja helt sjukt när man tittar på gamla kläder hon har haft, så jäkla små. Och då var storlek 50 för stort på henne.

Längtar du inte som en galning, eller kändes väntan längre vid första graviditeten?

2010-04-02 @ 11:26:20
URL: http://ladylinas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lina: jag svarar här eftersom det inte verkar fungera att lämna kommentarer i din blogg ida!



Den här gången går de nog mycket fortare, förra gången var man med i princip allt och nu har jag ju en vilding hemma som tar upp större delen av min tid =)



Längtar som en galning, fast lite skräckslagen oxå.. jag vet ju faktiskt vad jag ger mig in i denna gång!

2010-04-02 @ 16:09:29
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin