"Flickan som lekte med elden"

2009-09-20 - 08:48:29

Elias snorar och hostar, hoppas verkligen inte att det blir värre än så men de skulle väl vara typiskt om han skulle få feber och bli sjuk så jag får vara hemma första dagarna nu när ja börjar på Zynk.

Annars så är det ju i morgon de drar igång =) Första dagen på jobbet som jag senare förhoppningsvis kommer att kunna hålla på med i livet, känns riktigt skönt att jag äntligen kommit på vad jag vill med mitt liv. Om jag fullföljer det sen är ju en annan sak =) men jag har ju iaf en tanke på vad jag skulle vilja göra nu.

Ikväll blir det Bio med vännerna, "Flickan som lekte med elden". Ska bli riktigt skönt att komma iväg och göra nåt med alla som jag knappt sett på ett tag nu, och att Fredde faktikst kan följa med den här gången.





Elias & Tuva åker karusell .....

PS: Igår vart äntligen larmet installerat så nu kan jag slappna av och larma huset på kvällarna om ja vill ...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja! Nu jäklar är det slut på amningen =) Så fort de ställt in sig på det dvs...

Ses snart! Puss

2009-09-20 @ 11:08:26
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Linda

Lycka till på nya jobbet! Blir säkert superbra!

2009-09-20 @ 20:39:35
URL: http://villanochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin