Tillbaka på hemmaplan ...

2009-10-08 - 16:28:15


Idag har jag äntligen fått hem min sambo igen!!

Första dagarna han var borta har gått av bara farten, medans det sen har blivit mer ensamt och tråkigt. Elias har dom sista dagarna suttit som en klisterlapp på mig. Har inte fått lämna honom ensam nå långa stunder,  utan fått sitta med i soffan under filten och tittar på barnfilm.

E´ju myysigt de mä, men är man ensam måste man ju hinna med massor av andra grejer oxå innan det är dax att sova!

Nu är han iaf hemma igen...

Det blir en dag på badhuset för dom där två pojkarna i morgon iaf. Bada och Mc Donalds står på schemat =) Mc Donalds är de som gäller när dom där två är ute på egna äventyr ;)

Annars väntar jag bara på att det ska bli dax att åka till STOCKHOLM !!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Är ju så jäkla avundsjuk! Vill också till Sthlm... Men vi SKA boka in en resa i november!

Puss på er

2009-10-08 @ 18:49:43
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin