Ögonkontakt

2009-10-27 - 20:23:22


Ja vet inte riktigt varför men av nån konstig andledning har jag svårt att se okända människor i ögonen.... Ja, om dom sitter i kassan nånstans iaf..

Som tex. när jag är en affär och ska betala & ta emot ett kvitto kan jag komma på mig själv att ja står och tittar på allt annat än personen jag pratar med. 

De knepiga är att det händer bara om jag själv ska handla nånstans! Prata på och ta kontakt vid andra tillfällen, har jag inga problem med alls!

Men så fort jag hamnar vid kassan och ska betala något så spärrar jag ögonen på visakortet och plånboken istället för att lyfta blicken mot personen som sitter där.. 








Jag vet inte varför jag har så svårt att möta blicken hos personen som bara vill ge mig ett kvitto eller ställa en fråga om nåt.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha! Ja, det är fan sant. Tom jag har märkt att du gör så =D

Knäpp!

2009-10-27 @ 20:52:21
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin