Negativ som tusan !!

2009-10-11 - 18:44:17


Ingenting positivt att komma med idag!

Dagen började inte speciellt bra, och efter de så har allt mest verkar grått och trist. Har massor av tankar i huvudet om både de ena och de andra just nu. Ja kommer tala om för er läsare oxå vad det är, men än så länge vet jag som sagt inte, lite tålamod så kommer de nog om några dar.

Annars är de mesta höstdepp tror ja! Fredde är borta så jag drar hela lasset här hemma själv nu vilket kan kännas en aning när mörkret faller, Elias har somnat och man sitter ensam med alla måsten.

Vardagsbekymmer och alldeles för timmar på dygnet....

Har sån tur att det finns så många runtomkring mig som faktiskt ställer upp och bryr sig när man behöver. Mina vänner och min familj, ni betyder verkligen allt !!





Tog en dusch när vi hem från vår stockholmsresa och slängde på mig mina myyyyys, så kändes de lite bättre iaf =)  I morgon börjar ju vardagen igen och vi blir återigen ensamma här på hemmaplan!



Men då ska jag nog hinna med att slänga in lite bilder och info om våran stockholmsresa iaf, mer om de kommer i morgon ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Allt kommer lösa sig gumman! Det är jag helt säker på, kanske till och med att det kan bli kanonbra för oss båda ;) Längtar efter att få se lite bilder från Stockholm! Kramar i massor till dig!!!!

2009-10-11 @ 20:42:02
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Carolina

Usch e jobbigt när man har sådan dagar...Jag hoppas att allt löser sig för dig.

Kram Carolina

2009-10-12 @ 11:54:28
URL: http://linaw83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin