Några dagar extra kanske ??

2009-10-16 - 09:22:23

Då var det Fredag igen då =)

Fredde är hemma igen och ja ser fram emot att komma hem ikväll å bara sjunka ner i soffan med mina pojkar! Va skönt de vore om helgerna var lite längre oxå. Nån extra dag bara så man faktiskt hinner med att göra lite mer än bara förbereda för kommande vecka!

Freda kvällar är nog skönast..

Man vet att man inte behöver gå upp tidigt dagen därpå och man kan utan skuld ha en lugn och mysig hemmakväll utan att faktiskt göra nånting alls!

Lördagar är oftast fullbokade..

Man ska försöka hinna med att träffa vänner & familj, färdigställa projekt, lek & bus med Elias, kanske komma hemifrån och göra nåt skoj bara!

Dom fördömda söndagarna..

då börjar förberedelserna inför kommande vecka igen! Tvätta, städa, handla och ordna med matlådor.. (Ja, ja är inte så pigg på att laga mat till mig själv när ja kommer hem ca 18.30) m.m....

NÅN dag extra borde man väl få vara ledig iaf ?!?!?


Kommentarer
Postat av: Nanna

Instämmer! Och då har jag ändå inget jobb att gå till i veckorna =)

2009-10-16 @ 10:19:01
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ja de vore ju inte helt fel. men vi har f*n INGE plats att bygga på, inget rum att stjäla lite plats i heller.. :-(

2009-10-17 @ 22:03:50
URL: http://madebyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin