Misslyckad rensning

2009-10-31 - 20:04:15

Det gick inte så bra med rensningen av garderoben idag! Jag var nog lite väl tuff när jag bestämde mig för att göra en enorm rensning, UT med de gamla och IN med de nya var tanken!

Men de gick som sagt inte så bra! De vart en liten hög med kläder som åkte ut ur garderoben, mer än så klarade ja inte av.

"Nångång kommer ja nog kanske att få användning för den här"

"Den här hade ja glömt bort, men den ska jag nog börja använda igen"


Å så vidare med alla ursäkter och andledningar att INTE göra mig av med kläderna =) Bättre lycka nästa gång kanske..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Känner igen det där =)

Man KANSKE kommer få användning av det NÅNGÅNG...

2009-11-01 @ 09:53:51
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin