Hardcore Superstar & Stockholm..

2009-10-26 - 19:26:48


Min underbara sambo hade ju bokat hotell & köpt biljetter till Hardcore Superstar, så här har ni lite bilder från våran helg i Stockholm..


   

 

Vi bodde på Långholmen hotell, som är ett gammalt fängelse från förr! Nu är det renoverat och moderniserat till hotell istället =)



Grabbarna i Hardcore Superstar



 

 

Några öl på Kelly´s, Hardcore Superstar, lite mer å dricka & nattmat efter de...
Gla´va´ja då, kan ja´lova ;)


   



 

Spelning i Västerås i November, Ja vill Ja vill..





Kommentarer
Postat av: mäjlin

Ser ut som ni haft en trevlig helg:) Skönt och riktigt kul att komma bort ett par dagar :)

2009-10-27 @ 12:53:31
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin