Will U Marry me ???

2009-11-20 - 20:50:14


Fredagsmys på bio med Edward på duken =)



Tror nog jag & Frida var dom enda på bion som satt å sa "- Nej Nej, låt bli..." Undra om vi var lite jobbiga mot resten  kanske ;)

 Jag kanske inte är nån bio människa! Kan inte sitta tyst och bara se filmen, satt med Cissi och kommenterade både det ena och de andra =) irritationsmoment för dom som sitter brevid kanske! Men skoj va de iaf..

Kommer hem till min sambo som sitter i källaren med sitt älskade tv-spel är kanske inte vad jag hade önskat mig nu då kanske..


"Before you, Bella, my life was like a moonless night.
Very dark, but there were star-points of light and reason....

And then you shotacross my sky like a meteor.
Suddenly everything was on fire,
there was brilliancy, there was beauty.

When you were gone, when the meteor had fallen over the horizon,
everything went black.

Nothing had changed, but my eyes were blinded by the light.

I couldn´t see the stars anymore.
And there was no more reason for anything."


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ååååh, blött i byxan... Nej jag menar -En trevlig film! ;)

2009-11-20 @ 22:26:54
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin