Våran "Janja..."

2009-11-25 - 20:59:30
Visst tänker jag mycket på dig! Kommer ihåg när du var liten och sprang runt mina fötter, full i bus =) Du älskade att bada, vi badade dig ofta och sen somnade du i mitt knä medans jag torkade dig torr med handduken. En livlig liten tjej var du..

Du var ju som min lilla bebis..



Det här var över 13 år sen, vi såg dig växa och bli stor, jag flyttade hemifrån men du var fortfarande min lilla tjej! När jag var ledsen kom du och la dig brevid mig, du kunde ligga stilla i flera timmar tills allt kändes bättre.



Min bästa vän...

Du var omtyckt av så många & Elias pratade ständigt om "Moffa´s Janja".

Saknar Dig...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Mmmmm, sötaste Rajna!

2009-11-25 @ 21:27:22
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag saknar henne med...Mycket!

Många bra minnen.

2009-11-26 @ 09:45:28
Postat av: mäjlin

Ja jag känner att jag gjort rätt med vaccinationen! Känns som att det är större chans att dom blir allvarligt sjuka av influensan än att dom får biverkningar av vaccinet. Jag har inte märkt någonting på varken Liam eller Alicia förutom att dom har ont i armen. Håller tummarna för att dom slipper feber iaf :)



Vilken fin och mysig hund :) Kram

2009-11-26 @ 12:06:35
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

Till och med mig har denna hund gett en bit av glädje =) dvs omtyckt av många !

2009-11-26 @ 12:32:06
Postat av: Emelie

Ja jag med från fint under =)

Fast boutige no 9 dom har ju i samma lokal =)

Var in idag och kika, sen upp till frissan ska in dit imon och börja med håret, hon ville lägga i lite färg o så =)



Japp ses då, men de är väl rep på måndag åå??

2009-11-26 @ 16:32:19
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin