Iphone

2009-11-06 - 10:18:45


Fredde kom hem igår och berättade att han varit in på Telia & lagt undan en telefon till mig! Mitt abbonemang har ju gått ut och det är väl dags att förnya och ta ut en ny telefon i samma veva, men jag hade inte tänkt så mycket mer på det än så.

Iaf så åkte vi in och trots att jag kan vara den veligaste av dom alla gick de rätt snabbt och ut kom jag med en sånhär...




Nu försöker jag bara lära mig menyn,
har ju trots allt haft Samsung dom senaste 10 åren men den är faktiskt inte riktigt lika krånglig som ja trodde..


Kommentarer
Postat av: J

Är det en svart, är det 3gs eller 3g?

2009-11-15 @ 11:42:55
URL: http://starfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin