Från resan ...

2009-05-18 - 15:40:46

Nu har jag äntligen tagit tag i mig själv och satt mig ner med korten från resan, de fanns hur mycket som helst men jag bjussar på några stycken, tills tålamodet tog slut och jag inte orkade lägga upp nå fler ;)

    

Vi har iaf knappast haft de tråkigt, Elias var sällan uttråkad då de fanns en hel del för honom att underhålla sig med. Fredde hittade på en spelhall alldeles brevid hotellet där vi självklart var TVUGNA att gå in varenda gång vi råkade gå förbi !! Ett lekland för både Elias och Fredde alltså ;)

   

  

  

Måste säga att det var inte alls vad jag hade förväntat mig. Stränderna var alldeles vita med jättemjuk sand, vattnet var långgrundt och alldeles klart, och även om det ska vara en hel del turister där så var det inte svårt att få en bit av stranden helt för oss själva.

    

Som sagt mycket bus har de blivit och Elias har haft så fullt upp att han knappt hunnit börja leka vid en sak innan han sprang vidare till nästa.

  

   

Så, trots en lite rastlös kille har han varit hur snäll och lugn som helst på både resan ner och hem. Ett tag tror jag att det var JAG som gnällde mest =) Med bilresa, flygresa och bussresa så blir det ju en hel del timmar man ska försöka sitta stilla på och lilleman klarade de galant !!
 
 
Så nästa gång törs vi nog åka lite längre bort ...... 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ååååh! Vill också ut och resa... Buhuuu!

Puss på er

2009-05-18 @ 18:34:46
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åhh så trevligt ni ser ut att ha haft det...

2009-05-18 @ 19:39:29
URL: http://linaw83.blogg.se/
Postat av: Rachel Bilson's fanblog

å vad skönt med en resa längtar till sommaren då det blir mycket resor för min del.

2009-05-19 @ 19:35:54
URL: http://ultimaterachel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin