En stund i solen

2009-05-25 - 14:23:22

Solen hedrar oss med sin närvaro så jag har passat på att njuta en stund av solen och värmen medans Elias farit omkring som ett yrväder på gården. Nån lugn stund hade han när jag plockade fram glassen åt honom =)

Snart är det iaf dax att släppa latmasken i mig och återgå till arbetet igen, ska möta upp Fredde i Saxdalen för att sedan hämta hem innertaket till verandan. Belysningen m.m till verandan och trädgården kommer nog under veckan skulle ja tro.

Det här är nog den sommaren vi har haft absolut mest grejer inbokat, som ska vara någolunda klart innan vintern kommer. Jag har väl aldrig trott att det skulle gå fort men lite ivrig blir ja ju ;) vill ju att det ska synas att de händer nånting hela tiden, vilket de inte alltid gör med allt underarbete som ska göras.

Nog om de, nånting förutom arbete har vi väl oxå att se fram emot. Som tex midsommarhelgen då vi åker ner till Göteborg på AC/DC och jag kommer ÄNTLIGEN få min efterlängtade hotellfrukost =) Sen har vi ju självklart Peace and Love !! Va finns de å säga om de, med de gänget och många grymma artister kan de iaf inte bli tråkigt ;) Men närmast just ligger väl en hemmakväll med tjejorna, smaskig mat, ett glas vin kanske ?!!!

Nä, undra om vi ska packa oss in i bilen snart och åka till Saxdalen, de kurrar i magen och svärmor bjuder på mat =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin