Fyller på i garderoben =)

2009-05-22 - 19:16:49


Lämnade lilltrollet i Saxdalen, Fredde hemma på gården och åkte i väg ENSAM till Borlänge idag !! Hur skönt är de inte att få några timmar bara för sig själv, strosa omkring och bara vara utan att behöva tänka på både de ena och de andra. 

Det var meningen att jag skulle handla en hel del till verandan, men nästan ingenting fanns ju i butiken så de blev en internetbeställning i stället. Så jag skulle gå en snabbvända i några affärer bara för att sen åka hem igen, å SJÄLVKLART fanns det MASSOR av kläder och annat som jag bara inte kunde låta hänga kvar.

Varför är det så att när man egentligen inte ska ha nånting så hittar man massor som passar perfekt ??  Jaja, mycket fick ligga kvar iaf men ja fick med mig endel hem iaf =)



Nya shoes, En flicka måste ju ha lite valmöjligheter ;)



Lite nya t-shirtar vart de oxå, fastnar alltid inne på Gina Tricot ....



Efter ett evigt velande fick jag tag i nya jeans åt Elias. Trodde verkligen inte att det skulle vara så krångligt, när han var liten var de inte fullt så mycket valmöjligheter men nu finns de i alla möjliga längder och modeller. Å Cissi, jag provade tröjan och förälskade mig, då var de kört ;)

Fick även med mig en bit vattenmelon hem som defenitivt kommer att gå åt under kvällen ;)


Kommentarer
Postat av: Victoria

T-shirtarna på Gina är rikigt coola :).

2009-05-22 @ 19:18:54
URL: http://victoriadays.blogg.se/
Postat av: Frida

Skitsnyggt alltihopa! Fanns bokstaven då? :)

Ringer imorrn gumman!! Puss & kram

2009-05-22 @ 21:28:09
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahaha! Tänk att jag anade nästan det =)

Puss

2009-05-22 @ 21:41:59
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: linnea

ja det e toppen att gå på andras kalas när man bara kan ta ungarna och åka :) jag va helt slut efter.. la mej i soffan med ett glas vin sen så somnade jag ganska fint :)

2009-05-24 @ 11:40:22
URL: http://linneamanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin