Som en SNORUNGE !!!

2009-05-18 - 20:55:02

I morgon skulle vi vara tillbaka helt i vardagen igen, Jag skulle få träna efter mitt uppehåll jag haft nu och Elias skulle tillbaka till dagis igen. Uppspelt och lycklig över att få återvända till gymet igen bladdrar jag på om det till Fredde och han säger bara ...

- Ska du verkligen träna när du är sjuk ????

FAAN !!  Tydligen lyckades jag förtränga att jag snorar och hostar hela dagarna !! Så nu sitter jag här som en BITTER snorunge som måste vara hemma och vila istället, om jag någonsin vill få min röst tillbaka och bli frisk igen.

Näää, jag är inte alls vrång just nu .....


Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske är bäst o kurera sig lite och vila upp sig!

Annars kan de bli värre.. :)

Krya på dig

2009-05-18 @ 21:47:00
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin