Om och om igen ...

2009-05-26 - 17:41:13

MIN musik är totalt utbytt, de jag förut hade i stereon funkar inte alls längre. Nu är det enbart sånger från Elias skiva "Astrid Lindgrens värld" som gäller !! Hemma, i bilen, precis överallt där det går att ha musik. Ja kan säga utan att överdriva ett dugg att jag är totalt vrål less på den här skivan !!

Det har ju hänt att jag försökt byte skiva när han fokuserat på nåt annat en stund, men den ungen går inte att lura...

- Mamma, Mamma ... Var ä barnen ???????

- Öööh, kanske kan lyssna på lite annan musik ?!?!

- NEEEEEEEJ, Mamma... BARNEN !!!!!!!!!!!!!!!


Ahja, orkar inte ta den striden så samma skiva åker på igen och  Elias dansar, sjunger och far omkring som en liten virvelvind här hemma å har hur kul som helst !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Släng ut en bild på soffan ;)

nyfiken jue

2009-05-26 @ 19:55:37
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack, Jag är super nöjd :)

Kunde inte ha blivit bättre, och ett plus i kanten var ju att jag kunne unna mig lite hårprodukter.. :)

2009-05-27 @ 16:36:21
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin