En annorlunda värld

2009-05-18 - 21:07:20

Barn ser verkligen världen och människor på ett annorlunda sätt, Vi sitter på en restaurang och Elias får syn på en mörkhyad man ...

Elias - Mamma, kommer Katten Jansson nu ...

Jag - Va ??? Va menar du nu ???

Elias - (Pekar mot vår servitör) Nu kommer Katten Jansson !!!


Förvånad över vad han har fått den idén ifrån och tänker att det var väl en tillfällighet men NEJDÅ !! Får han syn på nån som är mörk i hyn så utbrister han med glädje - Titta Mamma, KATTEN JANSSON !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha :) ja dom är bra roliga.. :)

Thilde gjorde så en gång när vi var på semester i eskilstuna..

Hon peka och sa äää däää?

Öhh, ja va ska man säga??!!

2009-05-18 @ 21:48:40
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja verkligen dom har ju de.. :)



Ja jag tror de kommer bli super bra med lite färg där inne, lite trist o bara ha vitt

2009-05-18 @ 22:46:32
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahaha! Tänk så många Katten Jansson det bor på Mallis =)

Gullunge!

2009-05-19 @ 21:50:03
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin