Om jag kunde stanna tiden ...

2009-03-25 - 08:17:43

Ingen träning idag, jag hinner inte med !!

Elias kommer bara att vara på dagis mellan 9-12, sen bär det av in till stan. Har MASSOR att försöka hinna med innan kl 13, då jag egentligen ska vara ute i Hagge hos Frida. Om jag hinner till 13 de vette fan men jag ska försöka iaf. Senare på eftermiddagen ska vi vara hemma hos Pappa & Marie som bjuder på VÅFFLOR idag =) Marie fyller år och vi firar med våfflor i stället för tårta, de tackar vi för !!! GRATTIS !!!!



Jag vill ha min timme på gymmet !!! Skulle vilja starta alla mina dagar där om jag kunde, hela dagen blir mycket lättare på nå vis. Från att ha varit en soffpotatis större delar av mitt liv, vill jag nu inte vara utan mina svettiga timmar av träning =)

Ahja, idag glömmer vi träningen och smäller i oss lite våfflor !! Tillbaka på maskinerna igen i morgon !!


Kommentarer
Postat av: Fia

Klart att om man kunde så skulle man gärna röra på sig jämt! Men ibland är det det absolut tillåtet att "softa" lite. Speciellt när tiden inte räcker till!

2009-03-25 @ 09:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin